F-Securen tutkimukseen perustuva kyberturvakonsultointi kansainvälistyy

Monitieteellinen F-Secure Consulting -tiimi turvaa yhteiskunnan tärkeimmät teknologiat ja organisaatiot eri puolilla maailmaa.

Kyberturvayritys F-Secure on julkaissut uuden konsultointiyksikkönsä. Se tuo yhteen globaalisti työskentelevät, tutkimukseen perustuvat konsultointipalvelut, jotka auttavat organisaatioita eri puolilla maailmaa.  F-Secure Consulting on kansainvälinen konsulttitiimi, joka puolustaa organisaatioita hyökkäyksiltä ja vie kyberturvaa toimialana eteenpäin.

F-Secure Consulting on monitieteellinen tiimi, joka toimii globaalisti. Tiimi auttaa asiakkaitaan selviämään kaikkein monimutkaisimmista turvallisuushaasteista ja vastaa kehittyneimpiin, tarkennettuihin hyökkäyksiin. Konsultointipalveluita tarjotaan kaikkiaan 11 toimipaikasta neljällä eri mantereella.

MWR InfoSecurityn aiempi toimitusjohtaja ja uuden F-Secure Consultingin johtaja Ian Shaw sanoo yksikön tuovan yhteen parhaat puolet F-Securen tämän hetkisistä kyberturvapalveluista. Shawin mukaan F-Securen konsultoinnin yhdistäminen yhteen yksikköön auttaa asiakkaita hyödyntämään yksikön ainutlaatuista ja monipuolista osaamista.

— Teemme kovasti töitä rakentaaksemme globaalia kyberturvaa, jonka fokus säilyy tutkimuksessa, ja joka myötävaikuttaa alan kehitykseen. F-Secure Consultingilla on ylpeä ja arvostettu perintö. MWR InfoSecurity, nSense, InversePath, ja F-Secure ovat yrityksinä kaikki vieneet toimialaa eteenpäin uraauurtavalla tutkimuksella ja sitoutumalla vastaamaan asiakkaiden teknisiin haasteisiin. Globaalina tiiminä voimme investoida enemmän henkilöstöömme, ja pystymme työskentelemään tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa, kun ratkaisemme heidän jokapäiväisiä haasteitaan, Shaw sanoo.

F-Securen konsultit tekevät vuodessa yli 150 000 tuntia tutkimustyötä. Heidän yhteenlaskettujen ponnistelujensa tuloksena on julkaistu yli 150 tietoturvaohjeistusta, 30 työkalua ja satoja tutkimustöitä. F-Securen konsulttien tutkimus on hyvin laaja-alaista; se vaihtelee kulunvalvontajärjestelmiin tunkeutumisesta monimutkaisten, työpöytäsovelluksissa toimivien koodien kehittämiseen, ja kaikkeen siltä väliltä.

— Järkevät puolustamisstrategiat syntyvät hyökkäävästä turvallisuustutkimuksesta. Puramme esimerkiksi elektroniset lukot ja mobiilikäyttöjärjestelmät osiin, jotta löydämme ongelmat ennen kuin hyökkääjät hyödyntävät niitä. Useita tietoturvauhat ja datarikkomukset on vältetty eettisen turvallisuustutkimuksen ansiosta. F-Secure Consulting ratkaisee reaalimaailman turvallisuuskysymyksiä ja haavoittuvuuksia ennen kuin ne kääntyvät ihmisiä ja yrityksiä vastaan, toteaa Tomi Tuominen, Practice Leader, F-Secure Consulting.

Lisää tietoa F-Secure Consulting -palveluista: https://www.f-secure.com/en/consulting.