Arvostettu Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Vulnerability Assessment tunnustus F-Securelle

F-Secure on ylpeä helmikuussa saamastaan Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Vulnerability Assessment kunniamaininnasta. Gartner Peer Insights Customers’ Choice valinta perustuu ammattikäyttäjiltä saatuun palautteeseen ja luokituksiin. Näillä loppukäyttäjillä on kokemusta tuotteen tai palvelun ostamisesta, käyttöönotosta ja/tai käytöstä.

— Helmikuun 2020 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Vulnerability Assessment tunnustus vahvistaa sen, miten merkittävä haavoittuvuuksien hallintaan kehittämämme lähestymistapa on organisaatioille. Haavoittuvuuksien hallinta toimii näkemyksemme mukaan saumattomasti päätelaitteiden suojauksen, havainnoinnin ja välittömän vasteen kanssa. On ilo nähdä, että asiakkaamme ovat ottaneet tämän suuntauksen ja ratkaisujemme kehityksen positiivisesti vastaan, sanoo Teemu Myllykangas, Solution Director, F-Secure.

Gartner määrittelee haavoittuvuuksien arviointimarkkinaksi toimittajat, joiden ratkaisuilla tunnistetaan, luokitellaan ja hallitaan haavoittuvuuksia. Näitä ovat esimerkiksi suojaamattomat järjestelmät ja puuttuvat korjaustiedostot sekä muut tietoturvaan liittyvät päivitykset järjestelmissä, jotka ovat muodostaneet yhteyden yrityksen verkkoon suoraan, etäsijainnista tai pilvipalvelun kautta. Gartner Peer Insights Customers’ Choice kunniamaininta edellyttää, että toimittaja on markkinan 7 parhaan joukossa. Julkaistuja, keskiarvoisen markkinaluokituksen ylittäviä arvioita on oltava vähintään 50, mikä Vulnerability Assessment tapauksessa tarkoittaa vähintään 4,4 tähden luokitusta.

F-Secure oli yksi neljästä toimittajasta, jotka saivat tunnustuksen helmikuussa 2020.

F-Securen haavoittuvuuksien tarkistus- ja hallintaratkaisu F-Secure Radar tunnistaa sekä organisaation sisäiset että ulkoiset uhat. Ratkaisun avulla uhat saadaan hallintaan ja riskeistä voidaan raportoida, ja organisaation toiminta pysyy nykyisten ja tulevien säädösten (kuten PCI ja GDPR) mukaisena.

F-Secure Radar parantaa yrityksen IT-resurssien näkyvyyttä ja auttaa hyökkäyksille alttiin rajapinnan kartoittamisessa ja kriittisiin haavoittuvuuksiin reagoimisessa.

Gartner Peer Insightsille lähetetyistä F-Secure Radar -arvosteluista voi lukea Gartnerin nettisivuilta.

Peer Insights lyhyesti Peer Insights on verkossa oleva IT-ohjelmistojen ja palvelujen luokitus- ja arvostelualusta. Arvioita tekevät ja lukevat IT-ammattilaiset ja yrityksen hankintapäätöksiä tekevät henkilöt. Tavoite on auttaa IT-johtajia tekemään järkeviä ostopäätöksiä ja teknologiatoimittajia parantamaan tuotteitaan objektiivisella, puolueettomalla asiakaspalautteella. Gartner Peer Insightsissa on yli 215 000 vahvistettua arvostelua yli 340 markkina-alueelta. Lisätietoja on osoitteessa: www.gartner.com/reviews/home.

Gartner Peer Insights Customers’ Choices on kokoelma yksittäisten loppukäyttäjien subjektiivisia arvosteluja, luokituksia ja tietoja, joita mitataan dokumentoidulla metodologialla. Mielipiteet eivät ole Gartnerin tai sen tytäryhtiöiden tukemia näkemyksiä.