F-Secure julkaisi Partner Awards -palkinnon voittajat

F-Secure palkitsi jälleenmyyjäkumppaneita, jotka saavuttivat hyviä tuloksia vuonna 2020 koronaviruspandemian aiheuttamista haasteista huolimatta.

F-Secure on julkistanut vuosittaisen F-Secure Partner Awards -palkinnon voittajat. Palkinnot julistettiin SPECIES21-tapahtumassa, joka on F-Securen vuosittainen globaali kumppanikonferenssi. F-Securen globaalissa kumppanikonferenssissa jaetiin tällä viikolla palkintoja F-Securen ja kumppaneiden erinomaisista saavutuksista yritysturvallisuustuotteiden myynnissä vuonna 2020.

Vuonna 2020 koronaviruspandemia häiritsi elämää ja organisaatioita kaikkialla maailmassa. Yritykset ja työntekijät joutuivat sopeutumaan nopeasti tilanteeseen pandemian levitessä yhä laajemmalle. Kansainvälisessä työnantajien kyselyssä 78% haastatelluista yrityksistä kertoi muuttaneensa toimintaansa tai palveluitaan suojautuakseen Koronaviruspandemian vaikutuksilta. Vastaajista 6% ilmoitti pandemian suuresta tai keskisuuresta taloudellisesta vaikutuksesta (*). Organisaatiot ympäri maailmaa keskittyivät toimintansa ylläpitämiseen, kun F-Secure ja yrityskumppanit pitivät huolen siitä että organisaatiot ovat suojattu kyberuhilta ja ne pystyivät jatkamaan toimintaansa turvallisesti.

— Kun pandemia levisi ympäri maailmaa, teimme yhteistyötä kumppaneidemme kanssa auttaaksemme organisaatioita suojautumaan kyberuhilta. Tämän vuoden kumppaniehdokkailla oli uskomattomia menestystarinoita jaettavaksi, ja haluan onnitella kaikkia vuoden 2020 haasteiden ylittämisestä sekä hienoista tuloksista vaikeissa olosuhteissa, kertoo F-Secren Asley Clark (Vice President of Sales for Business Security, F-Secure).

Sky Incorporated (Japani) paras suorituskyky. Paras suorituskyky -palkinto on tarkoitettu kumppaneille, joilla on ollut pitkäaikainen yhteistyö F-Securen kanssa ja jotka toimivat monipuolisesti kaikkialla alueilla (myynti, kasvu ja sitoutuminen). Muita ehdokkaita olivat Axsos (Saksa) ja Sofcat (Iso-Britannia).

— Viime vuonna Japani vauhditti hallituksen vetämää hanketta, jossa tabletit annettiin 8 miljoonan koululaisen käsiin. Osana tätä projektia sisällytimme tabletteihin F-Securen päätelaiteturvan. Tämän ansiosta olemme saaneet ison osan projektin markkinaosuudesta. F-Secure on aina työskennellyt kanssamme varmistaaksemme molemminpuolisen menestyksen, ja olemme iloisia saadessamme palkinnon tunnustuksena saavutuksistamme vuonna 2020, kertoo Ryuji Toyama  (Acting General Manager, Sales Department, ICT Solution Division, Sky Incorporated).

Iliane (Ranska) paras kasvu. Paras kasvu -palkinto on tarkoitettu kumppaneille, jotka menestyivät poikkeuksellisen hyvin uuden myynnin tai hallitun palvelumyynnin kasvussa. Muita ehdokkaita olivat Bytes (Iso-Britannia) ja Valtti Kumppanit (Suomi).

— Olemme erittäin ylpeitä saadessamme tämän palkinnon F-Securelta. Ilianen ja F-Securen tehokkaan työsuhteen ansiosta voimme tarjota asiakkaille täydellisen päätelaiteturvaratkaisun, joka pystyy vastaamaan heidän kasvaviin tarpeisiinsa, kertoo Eddy Le Nenes (Managing Director and Co-founder, Iliane).

Telia Inmics-Nebula (Suomi) Paras markkinoiden raivaaja -palkinto. Palkinto on tarkoitettu kumppaneille, jotka ovat eturintamassa tuomassa hallittuja havaitsemis- ja reagointipalveluja asiakkaille. Muita ehdokkaita olivat Monaco Digital (Ranska) ja Admire (Tanska).

— Talon sisäiset lahjakkaat tietoturva-asiantuntijat, tuoteasiantuntijat ja asiakaspäälliköt tekevät tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa tarvittujen tietoturvaratkaisuiden löytymiseksi. Nämä ponnistelut edistivät menestystämme vuonna 2020, ja olemme innoissamme saadessamme tämän palkinnon tunnustuksena kovasta työstämme. Meillä on pitkäaikainen suhde F-Secureen, ja odotamme että voimme rakentaa tätä suhdetta eteenpäin tulevina vuosina, Sami Mikkonen (Chief Technical Officer, Telia Inmics-Nebula) kertoo.

Palkintojen lisäksi Salesforce sai erityisen maininnan läheisestä yhteistyöstä F-Securen kanssa.