Huippugolffari Matilda Castrénista F-Securen uuden yritystietoturvabrändin lähettiläs

Tietoturvayhtiö F-Secure lanseeraa vuoden 2022 alussa globaalisti uuden brändin yritysliiketoiminnalleen. Uuden brändin ydinajatus on ”good partnership”, kestävä ja toimiva kumppanuus – tekijä, joka on koko ajan tärkeämpi niin yritysten kuin koko yhteiskunnan digitaalisen luottamuksen ja tietoturvan parantamisessa. Uuden brändin lähettiläsverkosto tulee koostumaan eri alojen inspiroivista huippuosaajista, vaikuttajista sekä yhtiön kumppaneista ja asiakkaista, joita yhdistää usko kestävän ja positiiviseen vaikutuksen tekemiseen.

Ensimmäiseksi lähettilääksi on valittu suomalainen, kansainvälisesti menestyvä golfammattilainen Matilda Castrén. F-Securen uudesta yritysliiketoiminnan brändistä tulee Matilda Castrénin globaali pääyhteistyökumppani.

— Golf on sekä Suomessa että maailmalla suositumpaa kuin koskaan, ja menestyvien pelaajien otteita seurataan suurella mielenkiinnolla myös teknologia- ja tietoturva-alan päättäjien keskuudessa. Matilda Castrén on jo nyt, nuoresta iästään huolimatta, kaikkien aikojen menestynein suomalainen naisgolfammattilainen. Hän sopii erinomaisesti uuden brändimme lähettilääksi. Matildaa ja uutta brändiämme yhdistää määrätietoisuus ja valmius saavuttaa yhteistyöllä ja osaamisella maailman absoluuttinen huippu, painottaa F-Securen markkinointijohtaja Ari Vänttinen.

— Olen todella innostunut tästä yhteistyöstä, on mahtavaa päästä yhteistyöhön ainutlaatuisessa tilanteessa olevan menestyksekkään suomalaisen teknologiayhtiön ja uuden brändin kanssa. Näen, että urheilussa ja liiketoiminnassa on paljon samaa. Molemmissa tiimillä ja luottamukseen perustuvalla pitkäaikaisella yhteistyöllä on korvaamaton merkitys, ja koen, että voimme yhdessä muiden tulevien brändilähettiläiden kanssa olla supertiimi, Matilda Castrén kuvaa yhteistyötä.

Castrénin kausi on ollut huippumenestys. Hän teki historiaa voittamalla ensimmäisenä suomalaisena maailman kovatasoisimman naisten golfkiertueen, LPGA Tourin, osakilpailun kesäkuussa 2021. Heinäkuussa 2021 hän voitti Ladies European Tourilla, mikä mahdollisti hänelle pääsyn Euroopan Solheim Cup -joukkueeseen syyskuussa 2021. Siellä hän pelasi hienosti ensikertalaisena ja varmisti voiton tuoneen pisteen Euroopalle.

Matildan Castrenin kausi 2022 alkaa Tournament of Champions -kilpailulla 20.1. Orlandossa, Yhdysvalloissa, missä hän pelaa ensimmäisen kerran uuden brändin lähettiläänä.

F-Secure tekee digitaalisista hetkistä turvallisempia kaikille. Tuotamme nerokkaan yksinkertaisia ja kitkattomia suojausratkaisuja, jotka helpottavat suojaamiemme kymmenien miljoonien ihmisten ja 170 palveluntarjoajakumppanimme elämää. Olemme yli 30 vuoden ajan olleet kybersuojausalan edelläkävijöitä, sillä meitä inspiroi vahvasta yhteishengestä kumpuava sitoumuksemme pyrkiä jatkuvasti parempaan.

F-Secure media relations