F-Securen uusi kumppaniohjelma tarjoaa kokonaisvaltaista tukea B2B-jälleenmyyjille

Johtava tietoturvayhtiö F-Secure uudistaa kumppaniohjelmansa. Uudella ohjelmalla pyritään entistä vahvemmin tukemaan yrityksen kumppaneita menestymään kokonaisvaltaisesti tietoturvatoimittajana.

Helsinki – 29. elokuuta 2019: Maailmanlaajuinen kumppaniohjelma (The Global Partner Program) yhdistää F-Securen ja IT-toimittajat eri puolilla maailmaa. Ohjelman avulla yhteistyöstä tulee helppoa ja kannattavaa F-Securen B2B-jälleenmyyjille. F-Securen kyberturvallisuusasiantuntijat tarjovat kattavaa teknistä- ja myynninedistämiskoulutusta kumppanien henkilöstölle. Lisäksi jälleenmyyjät voivat muun muassa saada alennuksia, tukea markkinointiin ja liiketoiminnan suunnitteluun sekä teknisiä asiantuntijaresursseja.

— Kumppaniohjelman tavoitteena on auttaa jälleenmyyjiä hyödyntämään F-Securen teknologiaa ja inhimillistä osaamista kasvua nopeuttavana ja kilpailijoista erottavana kilpailuetuna, sanoo Elena Zykova F-Securen Head of Channel Development.

Ohjelma tarjoaa F-Securen jälleenmyyjille myös erittäin tärkeää logistiikkatukea uuden kumppaniportaalin kautta. Se muun muassa helpottaa uusien ratkaisujen tilaamista, auttaa tukipyyntöjen tekemisessä ja tarjoaa koulutuksia.

— Tekninen tukemme on kattavampi kuin perinteinen reaktiivinen tuki ja ennakoi kumppaneidemme ja heidän asiakkaidensa tarpeita. Käytämme portaalia proaktiivisesti potentiaalisten ongelmien ratkaisemiseen, joten kumppaneitamme ei koskaan jätetä ilman vastauksia, kun asiakkaat tarvitsevat heitä, Zykova kertoo.

Ohjelmassa on neljä tasoa, joilla varmistetaan, että se kattaa kaikkien jälleenmyyjien olemassa olevat valmiudet: Registered, Silver, Gold ja Platinum.

Jokaisella tasolla on vaatimuksia vuosimyynnistä, uusmyynnin kasvusta, sertifioinneista ja lisenssien uusimisesta. Registered on lähtötaso, jolla on kevyet vaatimukset. Silver-, Gold- ja Platinum-tasoilla kumppanin on sertifioiduttava myydäkseen F-Securen ratkaisuja. Valmiuksiensa kehittyessä jälleenmyyjäkumppanit voivat siirtyä ohjelman ylemmille tasoille. Zykova toivoo, että tämä motivoi heitä sitoutumaan kyberturvallisuuteen alana ja etenkin F-Secureen.

— Kumppaneidemme menestys on myös meidän etumme. Me annamme kokonaisvaltaista tukea kumppaneillemme, jotka jakavat visiomme, strategiamme ja sitoutumisemme siitä, että meistä tulee yhdessä heidän asiakkaidensa luotettu kyberturvallisuustoimittaja. Huipputason kumppanit voivat saada 24/7-tukea, dedikoidun asiantuntijatason kontaktin, ja oman, F-Securen johtotason yhteyshenkilön, Zykova sanoo.

Tämän hetkisille kumppaneille suositellaan käyntiä osoitteessa F-Secure Partner Portal, tai olemaan yhteydessä nykyiseen yhteyshenkilöönsä. Lisää tietoa siitä, kuinka tulla F-Securen jälleenmyyjäksi, voit lukea osoitteesta: https://www.f-secure.com/en/web/partners_global/channel-partners/become-a-partner.