F-Secure julkistaa web-osoitteita tarkistavan Security Cloud API -sovellusrajapinnan Amazonin AWS-sovelluskauppaan

F-Secure tuo web-osoitteita tarkastavan palvelunsa tarjolle Amazon Web Services Marketplace -sovelluskauppaan

Helsinki – 30.11.2016: F-Secure julkistaa uuden web-osoitteita tarkastavan sovellusrajapinnan (API), joka toimii Amazon API Gateway -palvelussa ja on tarjolla Amazonin Web Services Marketplace -sovelluskaupassa. F-Secure Security Cloud API for AWS tarkastaa web-osoitteet pilvessä haitallisen sisällön osalta ja kategorisoi ne niiden tyypin mukaan. F-Securen Security Cloud API for AWS parantaa kaikkien linkkejä käyttävien ja jakamisen mahdollistavien palvelujen turvallisuutta.

AWS Marketplace -sovelluskauppa yksinkertaistaa rajapintoja käyttävien asiakkaiden ohjelmistojen hankintaa. Se tarjoaa laajan valikoiman tärkeitä toiminnallisuuksia kulutukseen perustuvalla hinnoittelulla. F-Securen Security Cloud API for AWS auttaa asiakkaita varmistamaan turvallisen linkkien jakamisen. Sovellusrajapinta voidaan yhdistää osaksi asiakkaiden omia tuotteita tai AWS-sovelluskaupassa tarjottaviin pilvipalveluihin, joista on suora yhteys F-Securen tietoturvauhkia reaaliajassa analysoiviin koneisiin.

"Olemme innoissamme saadessamme tarjota Security Cloud -palveluamme AWS Marketplace -sovelluskaupassa. Tätä kautta saamme uhkatiedon helposti yhdistettäväksi muihin sovelluksiin sekä tarjolle yrityksille, jotka haluavat varmistaa turvallisen linkkien jakamisen omassa sisällössään", kertoo liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja Mikko Peltola F-Securelta.

"F-Secure Security Cloud API for AWS tuo lisäturvaa kaikkiin palveluihin, joissa jaetaan käyttäjien luomaa sisältöä. AWS-palvelun asiakkaat etsivät helppoa tapaa hankkia omiin palveluihinsa yhdistettäviä sovellusrajapintoja, jotta käyttöönotto, kulutukseen perustuva hinnoittelu ja laskutus osana palvelua on vaivatonta", sanoo johtaja Dave McCann Amazon Marketplace and Catalog Servicestä.

F-Securen Security Cloud API for AWS on suunniteltu täydentämään muiden pilvipalvelujen turvallisuutta. Se hyödyntää F-Securen Security Cloud -uhka-analyysijärjestelmän tietoja. Samaa teknologiaa käytetään F-Securen palkituissa työpöytä- ja palvelinsovelluksissa.

Security Cloud -järjestelmän avulla nyt tarjottava sovellusrajapinta varmistaa linkkien turvallisuuden hidastamatta täydentämänsä järjestelmän toimintaa. Haittalinkit voidaan estää ja asettaa karanteeniin, sitten kirjata ja välittää tiedoksi ylläpitäjille tarkempaan analyysiin ja jatkotoimenpiteitä varten. Web-osoitteet kategorisoidaan niiden sisällön mukaan sekä kyseenalainen sisältö merkitään. Tämä lähestymistapa estää pilvipalvelujen käyttämisen haittaohjelmien tai ei-toivotun sisällön jakamiseen, mutta antaa myös ylläpitäjille mahdollisuuden tutkia uhkia ja vastata niihin.

F-Secure Security Cloud API on tarjolla AWS Marketplace-sovelluskaupasta osoitteesta:

Lisätietoa:

F-Secure Security Cloud API for AWS